2013. január 4., péntek

Ízelítő:



Sziasztok! Sajnos nem jött össze a friss, és a hétvégén elutazom... :S Sajnálom! De hoztam nektek ízelítőt! :) A friss valószínűleg a jövőhét vége felé várható! :$

És íme:


Képtelen voltam tovább tiltakozni. Hagytam, hogy a vágy átvegye felettem az uralmat. Olyan sok minden történt velem, és olyan nagyon össze voltam zavarodva. Most mégis megnyugvást jelentett Edward ölelő karjai között lenni. Éreztem, hogy a mellkasában milyen gyorsan zakatol a szíve, és hogy az ágyéka milyen keményen feszül nekem.

Leírhatatlanul jó érzés volt, hogy ez nem változott. Az én érzéseim pedig csak fokozódtak, mert egyre tisztábban láttam az emlékeimet. Ismét éreztem azt a pusztítóan erős szerelmet Edward iránt, amit kezdettől fogva.

Hagytam, hogy a kezeim önkényesen beletúrjanak a hajába, és az arcát még közelebb húztam magamhoz.

-          Szeretlek – hangzott el, én pedig csak akkor jöttem rá, hogy ezt én mondtam ki, mikor elhúzódott tőlem. A tekintete még mindig éhes volt.

-          Tudom, és én is szeretlek – simította végig az orrával az enyémet. – Sohasem engedtelek volna át valamelyik bolhás farkasnak! – Azzal megcsókolt, de még mormogott valamit alakváltókról és vérfarkasokról. Rögtön eszembe jutott Ian. A hihetetlenül szőke, magas fiú, aki töltényt visel a nyakában egy nyaklánc segítségével. Ian, aki vérfarkas.

3 megjegyzés:

  1. Szia
    nagyon örülök hogy ismét lesz friss imádlak
    Üdv Cintus 2
    u.i. első

    VálaszTörlés
  2. :)))))))))))))

    Én nagyon türelmes olvasó vagyok :)

    Csak ne hagyd abba, nagyon várom a folytatásokat :)

    VálaszTörlés