2010. július 16., péntek

Volterra :D

Végre volt elég időm, hogy feltöltsem nektek a képeket! :D
Szóval Volterrában bementünk egy twilightos boltba, ahol tök kedves emberek voltak... :D Szerintem ez olyan twilightos dolog! :D Volt bent egy lány, és mikor meglátta a pólómat, amire az volt írva, hogy ,, Everyone needs an Edward", elkezdett nevetni. Ezen én is jót vigyorogtam! Szóval szerintem nem túlzok, hogyha azt mondom, a Twilighterek a legkedvesebb emberek! :P (L)

Szóval ebben a boltban, hogyha valaki vásárol az kap térképet, amelyen be vannak jelölve, hogy hol jártak Belláék, és hogyan (kocsival vagy gyalog).

Ez a térkép egyik oldala:
 

Ez pedig a másik:


1. Ez az a rész, amikor megérkeznek Volterrába:

(És a legjobb a kék busz!) :D :D :D


2. Ez az a városkapu, ahol megállítják Alice-éket:


 3. Alice-ék kocsiútjának egyik helyszíne(már bent a városfalon belül):


 4. Az óratorony:


5.  Óratorony:
 Ez az épület egy téren helyezkedik el, és Bella oldalról futva rohan át ezen a téren. :D Ami miatt egy kicsit (nagyon) csalódott vagyok az a szökőkút, mert nem volt sehol. Még nyoma sem volt! :(


6. És ez az a sikátor, amelyből Edward kilépett a napra!!!:
 Én imádom ezt a sikátort! Muszáj elmondanom, hogy mennyire dilis vagyok... :D Szóval először egyedül kerestem meg azokat a helyszíneket, ahol jártak, és mikor bementem a sikátorba tök sötét volt, és rögtön arra gondoltam, hogy milyen lenne már, ha elém ugrana egy Volturi katona... :D Erre (pont abban a pillanatban) elrepült közvetlen a fejem felett egy madár, és úgy megijedtem, hogy majdnem felsikítottam. :-)
Amúgy ennek a sikátornak a végén van a csatorna bejárata, ahol leereszkedtem Edwardék! :D Le is fényképeztem...öhm...igen... Szerintem már tudjátok, hogy nem vagyok normális, szóval most nem taglalom... :D De precíz, tökéletes szervezési módszerem kiváló bizonyítéka, hogy nem tudom, hol van az a kép! :( Majd még keresem, és ha megvan, felteszem. :)


 7. Ez a Volturi palotája, de szerintem csak a felszín alatt, mert amúgy ez a Viti palota: :D
 Tudom, hogy ez csak egy kép! De voltunk bent, azonban nem engedték, hogy fotózzunk! :S


8. És itt hagyják el Volterrát:
 :D :D :D


Még igazából van nagyon sok kép, de igazából ezeket a részeket ábrázolják, szóval csak párat tettem fel. :D De ha szeretnétek látni a többit is, akkor elküldöm nektek vagy nem tudom... :D De amúgy tényleg ,,csak" ezekről vannak, de több perspektívából! :P

Ami a frisst illeti... Tudom, hogy már régen húzom, de most nem teljesen én vagyok a felelős... :) Szóval ugye új bétám van, és szegénynek az egész történetemet el kell még olvasnia, és ezért is nem siettetem. :) Bocsi!

Szép estét nektek!
XoXo

2 megjegyzés:

  1. Szia csaj!

    Na már megint én vagyok az első aki ír, de szerintem mert én is olyan hibbant tyúk vagyok mint te! XD

    Na ebből a hibbantságból pedig következik, hogy engem érdekel a többi kép is, még ha csak két centit is mentél arrább és ugyan azt még egyszer lefényképezted! XD
    Szóval én kíváncsi lennék rá, és nem mellesleg nagyon hálás ha el tudnád nekem küldeni a füzeted másolatát. XD Tudod melyikét ;) Mert mire Abytől megkapom... hajjaj... Szóval na nem nagy kérés akkor el tudod nekem küldeni? :$

    A frisset meg már nagyon várom, szóval hajrá annak az új bétának :P

    Pusza, Krisz

    VálaszTörlés
  2. Szia, Krisz!
    Szerintem is! :D De ez csak jó nekem! :P
    Rendben! Akkor átküldöm az összes képet és füzet másolatát is! :D
    Köszi a komit!
    XoXo, Thara

    VálaszTörlés