2010. július 3., szombat

Megjöttem! =)

Sziasztok!
Annyira sajnálom, hogy még nem volt friss! Sajnos, nem volt időm írni! :(
Csütörtökön jöttem haza, és még aznap meg is néztem az Eclipse-et!
Az a film hihetetlen! :D Imádom! Komolyan, hamar nézze meg, aki eddig nem látta, mert szerintem a három film közül ez a legjobb! De ne értsétek félre! Természetesen az összes Twilight Saga film csodás, de amikor most kijöttem a moziból szinte fizikai fájdalmaim voltak, amiért vége lett.

Nagyon tetszett, hogy jó sok Edward volt benne! :P Tudom, hogy most mindenki meg fog utálni, de eddig szerintem Rob alakítása az Eclipse-ben volt a legjobb. Az összes filmben nagyon imádtam, ahogyan eljátszotta Edward szerepét, de most felülmúlhatatlan volt...

Ez picit spoileres rész lesz!
 
  1. Szóval én imádtam, hogy Edward állandóan csókolgatta Bellát! :P Tudom, hogy az előző filmekben is voltak csókos részek, de azokban Rob mindig olyan nagyon fájdalmas képet vágott. És ez a fájdalom Bella vére iránt valószínűleg a könyvbéli Edwardban is lejátszódott, de szerintem Ő ennyire nem mutatta ki. És most Rob sem... Olyan sok Edward-Bella jeleneteben lettem volna Bella helyében... :P
  2. Már olvastam véleményeket, és tudom, hogy a legtöbb embernek nem tetszik, hogy Kristen nem játszotta eléggé el, azt hogy mennyire fáj neki Jake elvesztése. De én örülök neki, hogy ez így lett... :$ Szóval előre féltem, hogy sírni fogok, amikor csókolóznak Jake-kel, és ezt Edward megtudja, mert nekem mindig az fontos, hogy Ednek jó legyen! ( Igen, tudom! Ez nem normális, hiszen igazából Edward Cullen nem is létezik... de számomra igen! Amúgy már szerintem pár ember elgondolkozott azon, hogy bolondokházába kéne zárni, és remélem, ha ez megtörténik, abba zárattok be, amelyikben elvileg Alice is volt... :P :$) Na szóval, hősiesen bejelentem, hogy nem sírtam el magamat, de majdnem... És nagyon örültem, hogy Bella a filmben nem borult ki annyira, mint a könyvben, és ezzel kevesebb fájdalmat okozott Edwardnak! :D
  3. Lehet, hogy azt hiszitek, hogy nem kedvelem Jake-et, de ez nem igaz. (Imádom őt, de nem Bellával! :P és örülök neki, hogy a negyedik könyvben megoldódnak a szerelmi szálak! :D ) És imádom a farkasokat is! Annyira jók voltak a harcos részek!  Csak néztem, és csodálkoztam, hogy nem esnek ki a szemeim... :P   
Mindent összevetve, imádtam az egész filmet! :P (L) ,,Sajnos", még mindig a film hatása alatt vagyok, és lebegek, miközben állandóan Edward jár a fejemben, így lehet, hogy elég furcsán fogalmazom... Bocsi, érte!

Ez már nem spoileres rész! :P

Szóval voltunk a nyaralás folyamán Volterrában is! Egyszerűen csodálatos volt! arra gondoltam, hogy tehetnék nektek fel képeket... De csak, ha szeretnétek! Komolyan, semmi gonosz szándék nem vezérel, csak meg szeretném osztani veletek, hogy mennyire csodálatos Volterra. Amúgy volt ott egy bolt, ami twilightos dolgokat árusított, és vettem egy gyönyörű nyakláncot, egy ,,Edward+Bella 4ever in Volterra" feliratú pólót és egy gránitból készült almát! :P Szóval, ha gondoljátok ezekről is tehetek fel képeket! A boltban tök rendes volt a csaj, és adott térképet azokról a területekről, ahol Bella és Edward jártak! Természetesen, bejártam az összeset!
Ha szeretnétek akkor azt is megmutatom nektek!
Csak szóljatok, ha szeretnétek látni a képeket! Mindegy, hol szóltok: chat vagy komment! Tényleg csak annyira örülök, hogy megszeretném nektek mutatni!

Remélem, hogy lesz időm a héten írni!
XoXo 

4 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Örülök, hogy jól érezted magad, és bevallom, van bennem egy kis egészséges féltékenység is. :P

    Spoileres részhez...

    Nos, ebben teljesen egyet értek veled. Team RobEd, szóval mindkettőt szeretem, és én is örülök a csókos részeknek, és annak, hogy nem mutatták Bella fájdalmát, melyre Edwardnak reagálnia kellett volna, és akkor láttuk volna szenvedni. :(

    Én is, akár csak te szeretem Jake-et, de Nessie és nem Bella oldalán. Nekem eddig az Eclipse volt a rangsorban az utolsó, és nem szégyellem bevallani, hogy mikor olvastam a könyvet, én sírtam mikor megcsókolta. Na meg, meg tudtam volna fojtani! XD De a film után, már ez se besorolható, ahogy a többi könyv se. :)
    A film tényleg remek volt, és tényleg vétek kihagyni. :D

    Én a Tough Girls többi tagjával néztem meg (Abigel és a többi csaj a kemény magból, akik ott voltak a forgatáson), és nem csak hogy mind légzési nehézségekkel küszködtünk, de azóta is hideg borogatással kezeljük a kezeinket, mert annyira szorítottuk a mellettünk lévőjét, főleg a jó részeknél, hogy csoda, hogy nem tört szilánkosra. XD

    Ám, ha téged ezért bolondokházába záratnak, akkor nem tudom mit szóljunk mi! XD De ne aggódj, ha még is így lenne, akkor a mi szobáink mellett kapsz helyet! XD

    A farkasokat én is imádtam. :D Mondhatni 3 kedvenc részem volt, a rétes az elején, természetesen az ágyas :P és az Alice és Jasper harcolós :D Juj, azt nagyon szerettem!

    Visszatérve...

    Részemről jöhetnek a képek, én kíváncsi lennék rájuk. :)
    Aztán mag ha kipihented az utazást, mert azt nem mondom, hogy ha kikerültél a film hatása alól, mert az lehetetlen :D akkor jöhet a friss ;)

    Pusza, Krisz

    VálaszTörlés
  2. Szia, Krisz!
    Köszönöm szépen! Nem baj, csak aggódtam, hogy majd azt fogjátok gondolni, hogy most az orrotok alá akarom dörgölni, mert nem. Meg sem fordult a fejemben! :P Szeretlek titeket, és meg szeretném nektek mutatni, hogy merre jártak Edwardék! :D

    Igen, az úgy nagyon rossz lett volna! :( Utálom, hogyha Edward szenved. Néha olyan, mintha birtokolnám Jazz képességét, mert ha Edward szenved, akkor én is szenvedek! :$

    Szerintem is Nessie oldalán a legjobb Jake, és már attól is mérges leszek mindkettejükre( Bella, Jake), hogyha belegondolok, hogy a sátorban egymáshoz bújtak... :@ Én inkább megfagytam volna, és teljesen komolyan beszélek! :P Team RobEd! :D
    Én is sírtam a könyvön nagyon sokat, főleg, mikor Bella megcsókolja Jake-et; amikor elmondja Edwardnak, hogy szereti Jake-et; és amikor elhagyja Jake-et, de mindegyiknél azért, mert ezek Edwardnak fájtak! :( :D

    Remélem, azért a kezeitek meggyógyulnak, bár nem hiszem, hogy bánjátok... :P
    Én csak állandóan pattogtam, és körülbelül minden második lélegzetvételnél benyögtem, hogy ,,Jézusom, de jó!". :D Emlékszem rátok! :D Titeket nem lehet elfelejteni! Egyszerűen imádlak titeket ( bár ki nem imád titeket?)! :P

    Remélem is! Valószínű, hogyha én oda bekerülök az ápolók fognak megőrülni, és nem lesz senki, aki vigyáz rám, így kénytelenek lesznek kiengedni, és rászabadítani a védtelen világra az örült Twilight imádatomat... Muhahah... :D

    Igen, nekem is ezek a kedvenc részeim, de azért én beletettem volna még a végére, hogy Edward fel akarja bontani a kompromisszumot... :P Jézus, az ágyas jelenetnél végig a levegőt kapkodtam, és csak ez járt a fejemben: Bárcsak én lennék Bella! :P Alice-Jazz rész nagyon édes volt! :D És én még imádtam a harcolós részeket is, és az összes Ed-Bella romantikus részeket is! Az a ,,baj", hogy szinte az egész filmet imádtam! ;)

    Oké, akkor majd felteszem a képeket, de sajnos nem tudom, hogy mikor lesz időm, mert holnap lovas táborba megyek, de ez csak olyan, hogy reggel megyek, este jövök. De igyekszem vele és a frissel is!

    Köszönöm a komit!
    XoXo

    VálaszTörlés
  3. Szia Thara! :)

    Csak most értem haza, és mondom feljövök megnézem vannak e új dolgok, és akkor láttam, hogy írtál, és olyan jót nevettem. :D

    Szerintem a fotókkal tényleg semmi baj, én tényleg nagyon kíváncsi lennék rájuk.

    Az Edward-Bella-Jake résszel teljesen egyet értek, és igen, nálam is megvan ez a Jazz érzés. De hát most őszintén, kinél nincs meg?? :D
    Én is szeretem Jake-et, mondjuk mint egy jó bátyót, vagy mint egy jó havert, főleg aki Abigel fejében van! XD Bár inkább Taylor Lautnert kedvelem.

    A kezeink már jobban vannak, szerencsére nem volt szükség nagyobb kórházi kezelésre! XD De nem, nem bánjuk, jobb mint amire számítottunk, hogy majd meghalunk a film közben és a takarítóknak kell összeszedni! XD Na jó, így is a biztonságiak vagy kiknek kellett kitessékelni minket a teremből, mert meg akartuk várni a stáblista végét, ők meg ezt nem akarták hagyni, de mi nyertünk! XD Ha a Tough Girls akar valamit! XD

    Amúgy örülök, hogy emlékszel ránk! :) Amúgy Aby azóta sem küldte még el nekünk a füzeted másolatát. *durcizik*
    Amúgy, ez a "ki nem imád titeket" HÁT... Azt hiszem az a több száz ember akinek leüvöltöttük vagy csak lepisszegtük a fejét, nem hinném, hogy ugyan így vélekedik! XD

    Na mindegy, akkor várom a fotókat, na meg valamikor azt a frisset is! :P
    Jó táborozást!

    Pusza, Krisz

    u.i.: Küldök egy meglepit e-mail-be, legalábbis remélem, hogy az lesz, de ha az, akkor garantáltan örülni fogsz neki. ;)

    VálaszTörlés
  4. Szia, Krisz!

    Köszönöm! :) Akkor amint lesz egy kis időm, felteszem őket! :)

    Igazad van! Kinél nincs? Igen, Aby fejében lévő Jake-et én is imádom, és Jaed-et is! :D De nekem is csak mint tesó, vagy mint haver jönne számításba Jake. Jacob nagyon szeretnivaló szerintem, de nem pótolhatja Edwardot! :P
    Taylort is szeretem, és szerintem csodálatos színész! :)

    :D :D :D Úgy kell nekik! Hogy merészelik, hogy megpróbálnak titeket kituszkolni? :O Ezt még megkeserülik! Remélem, jól bezárkóztak (a saját érdekükben)! :D
    Örülök, hogy a kezeitek jobban vannak! :P Én is arra számítottam, hogy ott meghalok, de végül hősiesen túléltem, de eléggé gyakori légzés zavaraim voltak... :D

    Én is örülök, hogy ti emlékeztek rám! :D Az a füzet azóta a kedvencem! :D Én még azelőtt, hogy Aby-nek adtam volna lefénymásoltam! :D Már a tudat, hogy Rob az én füzetemet nézte boldoggá tesz, ami egy kicsit beteges, de már megszokhattátok tőlem... :P

    De ha azok az emberek figyeltek volna, akkor biztos csendben maradnak! Amúgy meg szerintem igazatok volt! Aki nem szereti Robertet, annyira, hogy csendben maradjon az minek jött oda? Jézusom, már előre félek! Lehet, hogy most fognak levadászni ezért? :O :P Robért megéri! :D

    Köszönöm szépen! Igyekszem velük!
    XoXo

    VálaszTörlés