2010. július 27., kedd

Kiváló Szerkesztő Díj:



Iszonyatosan köszönöm Bloodsuckeremnek! Szeretlek! :D

7 dolog rólam:
1. Imádom a Simpson családot! :P
2. Sokkal jobban szeretem az esőt és a hideget, mint a nyári kánikulát!
3. Egyszer eltört a lábam a vidámparkban! Elég vidám volt! :D
4. Imádom a szerelmeskedős fanficeket (de csak az olyat, ami nem sokkol le), és ezért sok ember szerint perverz vagyok, de én ezt letagadom, mert nem is igaz!
5. Félek a részeg emberektől! :$ (Erre akkor jöttem rá, mikor felkeltettem a egy részeg srác figyelmét Lengyelországban, azzal, hogy a New Moont olvastam.)
6. Imádom a Twilightereket!
7. Egyik példaképem Stephenie Meyer!

Akiknek tovább adom a díjat:
 

4 megjegyzés:

  1. Szia csaj!

    Basssssssssszussssssssssssss!!!!!!!!! :$ Sorry a csúnya beszédért, de ez volt az első reakcióm! :$

    Köszönöm, és megint csak egy hatalmas Quileute ölelést küldök neked! :)

    Pusza, Krisz

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Semmi baj! :D Nekem is hasonló volt a reakcióm, mikor láttam a mailedet! :D
    Én is visszaküldök neked egy Quileute ölelést! Remélem, hogy megkapod! :P Megérdemled a díjat!
    XoXo

    VálaszTörlés
  3. Már kezdek amúgy magunkon nevetni, ha nem haragszol XD
    Jól elvagyunk mit ne mondjak, talán ha nem bántalak meg vele, akkor azt mondom te is egy kicsit önbizalomhiányba szenvedsz, én meg nagyon is abba, és hát két önbizalom hiányos beszélgetése a fejemben lévőknek elég vicces, és mivel folyton nevetnek rajtunk a farkasaim akik a fejemben laknak (név szerint Seth, Embry és Paul, na meg éppen írok szóval itt vannak most a saját szereplőim is és pár Twilightos), így nekem is nevetnem kell, de persze csak is jó értelembe ne gondolj rosszat! :D
    Szeretek veled beszélgetni ;)

    Pusza...

    VálaszTörlés
  4. Szia, Krisz!
    Semmi baj! Valahogy értem, hogy mire gondolsz! :D Amúgy kicsit meglepődtem! Tényleg ennyire ki lehet venni, hogy önbizalom hiányos vagyok? :S Pedig igyekszem titkolni! :D Remélem, hogy jót szórakoztak a farkasok és a szereplőid is! Megnyugodtam, mert már azt hittem, hogy velem van baj, amiért hangokat hallok a fejemben! :D De ahogy hallom, normális vagyok! Legalábbis a hangok ezt mondták a fejemben! :D
    XoXo

    VálaszTörlés