2009. december 11., péntek

Meglepetés: Bármit...

Hát ez lenne az egyik meglepetés!
Kérlek, nézzétek el nekem, hogy nem valami jó, és valószínűleg Edward érzéseit sem adja át teljesen az írásom, de ez volt az első ficcem. :(
De megszeretném mutatni nektek! =D
Könyörgöm, mondjatok róla véleményt! Most tényleg iszonyatosan kíváncsi vagyok rá!
Természetesen mindenkinek joga van arra, hogy felháborodjon!


18-as karika( ez elég pofátlanság kiírni, mert még én sem vagyok annyi, szóval bocsánat)


Bármit... :


Bella meztelen hátát simogatom és teljesen belefeledkezem a csókolózásba. Lágyan játszom nyelvemmel a szájában, feltérképezve szája minden szegletét. Halk zihálása és leheletének illata teljesen betölti agyam egyik részét. Vámpír létemre egyszerre több dologgal is tudok foglalkozni, ez által az agyam lényegesen több dologra tud figyelni. Míg agyam bizonyos része arra koncentrál, hogy érintéseim puhák és gyengédek legyenek Bella testén, addig a másik része szerelmem vámpírrá válásán töpreng. Most így szeretkezés közben lehetetlennek tűnik, hogy valaha megszűnik ez a forró lágy érzés, ahogy teste hozzám simul. Bevallom- bár csak saját magamnak- azt sem lesz könnyű elviselni, hogy míg most Bella az én testemre, ölelésemre, csókjaimra, simogatásomra vágyik a legjobban akkor már csak az éltető vér lesz a vágyainak tárgya. Legalább is az első évben biztosan…
Nehéz lesz megszoknom, hogy teste bizonyos mértékig meg fog változni. Arca már nem ilyen lesz, teste épp olyan kemény és hideg lesz, mint az enyém. Ami számomra lehetne jó is, mert nem érezném mindig azt, mikor hozzám ér, hogy forró vassal égetnek körülbelül olyan 97 fokon. De ezt az érzés maga volt Bella és ez segített nekem tökéletesen kidolgozni az önuralmamat.
Nehéz lesz ezeket a dolgokat elviselnem… De a gondolat, hogy Bellát elveszítsem és lássam, ahogy megöregszik - mint ahogy lennie kellene- még elviselhetetlenebb volt. Nem is azért mert a teste már nem lenne ilyen, amelyet most nagy szenvedéllyel simogatok, hanem azért mert az öregedés után jönne a halál. Soha nem tudnám elviselni Bella szenvedéseit. Soha!
Épp ezért engedem Bella vágyait beteljesülni és változtatom át vámpírrá.

Gondolkodásomból Bella mozgása zökkent ki, hogy szeretkezésünk nem csak tudatom egy igen jelentős részét töltse ki, hanem az egész agyamat vegye birtokba. Bella kicsusszant csókomból és a nyakamat kezdte harapdálni, csókolgatni. Azon kapom magam,hogy hevesen zihálok és csípőmet erőteljesem emelgetem és egyben nyomom hozzá szerelmem csupasz combjához. Az ő légzése is felgyorsul és ahogy bele markolok fenekébe halk nyögésekkel fűszerezi együttlétünket.

Egyre lejjebb csúszik és puha nyelvével kényezteti felső testemet mire férfiasságom megkeményedik. Most már tagadni sem lehet,hogy pattanásig feszíti a vágyakozás testemet.

Csókokkal borítja mellkasomat, kezével oldalamat simogatja, úgy kényeztet ahogy én szoktam őt. Bársonyos haja beteríti szinte az egész felsőtestemet, és ahogyan Bella csúszik lejjebb , úgy simít végig rajtam, mintha nyugtázná szerelmem édes csókjait.

Agyamat úgy borítja el a kéjes érzés, hogy csak pár pillanat múlva veszem észre hangos nyögéseimet. Bella lejjebb csúszik, hogy elérje köldökömet .Érzem ahogy végig pásztázza nyelvével a kis bemélyedés körüli részt. Elönt a forróság.

Ágyékom szinte lüktet az érintéséért. Mintha tudná, úgy csúszik lejjebb, már a hasam alsó részén jár, mikor hirtelen megáll. Felemelem a fejemet, amit eddig a párnára szorítottam.

Látom és érzem amint forró csókot nyom hasamra és felemeli a fejét. Ezzel a mozdulattal ágyékomhoz söpörte selymes haját, amitől majd bele őrültem. Alig birok koncentrálni, de tudom, hogy muszáj, mert valószínűleg nem ok nélkül állt meg.

Szemébe saját vágyaimat látom,de látszik rajta valamit akar mondani. Látom, ahogy tétovázik, már éppen megkérdezném, hogy mi a baj mikor szólásra nyitja érzéki ajkait.

- Edward - kezdi rekedt hangom, majd megköszörüli torkát.

- Igen? – kérdezem, de hangomból kis híján egy kéjes nyögés lesz.

Látszik rajta, ahogy vívódik, de erőt vesz magán és ismét megszólal.

- Szeretnék kérni valamit?

Ahogy kimondta a szavakat úgy öntötték el agyamat az erotikus vágyképek.

Bármit megteszek neki, és bármit megengedek neki, amit csak akar. Gyorsabban kezdtem lélegezni amikor a más-más pozíciók cserélődtek az agyamba.

Bella várakozóan nézett rám és csak most döbbentem rá, hogy nem válaszoltam a kérdésére.

- Bármit – mondtam izgatottan. És próbáltam vissza fojtani az erotikusabbnál erotikusabb kérdéseket, amelyeket életem értelmének akartam szegezni. Ő halványan elpirult, ami csak még izgatóbbá tette.

Alig bírtam türtőztetni magam és mély megkönnyebbülés töltött el, mikor láttam, hogy megszólal.

- Ki szeretnék menni a fürdőszobába. - jelentette ki, mire én ledöbbentem.

Tessék? Ez most komolyan megtörtént velem? Bella kimegy a fürdőszobába szeretkezés közben?

Ez lehetetlen! A családom- főleg Emmett – valószínűleg ,,halálra” röhögné magát.

Bella felpattan, még arra sincs időm, hogy észhez térjek ő már a fürdőben van. Ez lehetetlen! Na ennyit a vonzerőmről…

Szép volt Edward!

Na most mit csinálok , hogyha Bellának már nem lesz kedve hozzá?

Férfiasságom még mindig folyamatosan lüktet az érintéséért. Nem hiszem, hogy nyugodtan tudnék mellette feküdni így. De még nem veszett el semmi…

Lehet, hogy csak egy trükk, hogy én nyissak rá fürdőben? Hát a WC zúgása nem erről árulkodik. Hallom ahogyan csobog a víz a csapból, hogy meg tudja mosni a kezét. Már nem tarthat sokáig, hamarosan megtudom mi lesz ennek a vége.

És akkor hirtelen elindul a zuhanyrózsából a víz. Most zuhanyozni fog? Ez már tényleg sok! Még egy vámpírnak is. Hallom amit belép a zuhany alá. Agyamban megjelenek ismét az erotikus vágyképek, de most már a zuhany alatt. Nagyon kevés hiányzik, hogy ne menjek utána. De mégsem tehetem, hiszen most egyedül akar lenni. De miért?

Eddig még a zuhanyzást is együtt csináltuk… Ahogy eszembe jutnak az emlékek, úgy markolom meg az ágy keretét, hogy a helyemen tudjak maradni. Mintha ez vissza tudna tartani…

Fémes recsegéssel zuhan össze az ágy alattam, ahogy a keret megadja magát vasmarkaim szorításának.

Ismét egy ágyat tettem tönkre… Esme meg fog nyúzni ezért, de ez most cseppet sem aggaszt.

Végül is bemehetnék a fürdő szobába arra hivatkozva, hogy nincs hova ülnöm és unatkozom…

Miért is ne? Ha már úgyis összetörök mindent, fölösleges folytatnom a pusztítást. Feltápászkodom a földről, ahova az ágyról estem, és bemegyek a fürdő szobába.

A zuhanyzó fülke ajtaja be van húzva.

Vajon mérges lenne, ha…

Na mindjárt kiderítem!

Elhúzom a fülke ajtót és meglátom szerelmemet, aki nekem háttal kenegeti magát a tusfürdővel. Belépek és behúzom az ajtót magam után.

Átkarolom a csípőjét és magamhoz húzom.

Bele csókolok a nyakába, a méreg pedig összefut a számba, de nem a vére utáni vágyamtól.

Látom arcán a meglepettséget, de ez a kifejezés szinte azonnal átváltozik vágyakozássá.

Már semmi kétségem afelől, hogy ő is vágyódik rám. Épp ezért hozzá dörzsölöm ágyékomat, mire ő hevesen megfordul és ráveti magát ajkaimra. Hevesen csókolózunk és eközben a kezünk sem tétlenkedik. Ugyanolyan szenvedélyesen simítsuk végig egymás testét mint ahogy nemrég az ágyban tettük. Bella hangosan nyögdécsel, ahogy kezem bejárja teste minden apró részletét. Nyögéseitől teljesen elvesztem az eszemet és lábait felhúzom a derekam köré. Így szorítom a zuhanyzó oldalának.

Érintései ösztönzően hatnak rám, hogy csókokkal borítsam be testét.

Engedek a kísértésnek és szám kéjes lassúsággal csúszik le szájáról, hogy csókokkal borítsa be nyaka minden szegletét. Légzése még jobban felgyorsult - ha ez egyáltalán még lehetséges.

Szám lejjebb csúszik gyönyörű melleire, melyek izgatottságról árulkodnak. Ahogy hozzájuk érek a vágyaim még magasabbra emelkednek, hogy majd forró ölelésében törjenek ki.

Egyre lejjebb csúszok, miközben törékeny testét a fülke oldalához nyomom.

Szám a hasán kalandozik, míg kezeim melleit kényeztetik, amit ő hangos nyögésekkel díjaz. Ajkaim a hasa alsó részét csókolja végig, míg ő beletúr kócos hajamba.

Csak ez az egyszerű érintés már a tűrő képességem határára repít.

Nem bírok magamon uralkodni, épp ezért távolabb húzódom tőle, hogy a következő pillanatban ágyékommal belecsússzak forró ölelésébe. Az érzés, amit érzek leírhatatlan.

Forróság önti el testemet, hogy ösztönözze csípőmet arra, hogy Bellát a mennyekbe repítse.

A célom nem várat sokat magára: szerelmem nyögve éri el a gyönyör kapuját, miközben fejét hátra veti. Ezzel engem is a mennyekbe repítve. Érzem, ahogy a vámpírokra jellemző testnedv elárasztja hüvelyét.

Miután Bella testén abba maradt a gyönyör miatt érzett remegés, lábait leengedte és szorosan hozzám simult. Testét magamhoz szorítom, és próbálom hideg kezeimmel hűteni a szeretkezésünk miatt lángoló bőrét.

Soha nem fogom megtudni, hogy ez a fürdő szobai kitérő azért volt e, hogy szeretkezésünk itt teljesüljön be, de az igazat meg vallva nem is érdekel.

Agyam minden részét betölti a gyönyör után maradt kellemes érzés. Bella teste elernyedt karjaim között, így tudatva velem, hogy teljesen kimerült.

Karjaimba veszem, elzárom a vizet és beviszem egy másik szobába. Nem kérdez semmit a szoba váltásról, de tudom holnap megkapom a magamét.

Hátamra fekszem a még épségben megmaradt ágyon, úgy hogy szerelmemet ráhelyezem testemre. Fészkelődik keveset, hogy kényelembe helyezze magát, majd belemerüljön az édes álomba.

Én hátát simogatva és benne gyönyörködve adom át magam a hosszú éjszakának, amit kedvesem halk szuszogásának hallgatásával fogok tölteni.














8 megjegyzés:

  1. én nem tudom, miért féltél, 18 O alatt ez nagyon jó iromány
    ;o)

    VálaszTörlés
  2. Sziaaa!
    Háát azt hiszem, hogy megint csak dícsérni tudlak:D:D Nagyon jó lett. Bár elnevettem magam Edward kétségbeesésén, mikor Bella kimegy a fürdőbe:D:D:D:D Főleg, hogy Emmett miatt aggódik:D:D Gratulálok megint:D:D
    Óóóó és nagyon várom már ifjabb Edward szemszögét is.
    Puszi: Netti

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!
    Örülök, hogy tetszett.
    Köszi a kommentet.
    Hát igazából tényleg féltem, mert ez volt az első fanficem.
    xoxo

    VálaszTörlés
  4. Szia, Netti!
    Köszönöm a dícséretet és azt, hogy komiztál.
    Igazából én sem tudom, hogy jött a fürdőszobás ötlet, csak egyszerűen jött. :D:D:D
    Én is nagyon várom, hogy végre az Ő szemszögéből is írjak. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy melyik fejezetet választjátok!:)
    xoxo

    VálaszTörlés
  5. olyan mintha maga az írőnő írta volna.nagyon tetszett.

    VálaszTörlés
  6. HŰHA! Ez nem semmi! Nagyon köszönöm, de a közelében sem vagyok Stephenienek. Nem vagyok én olyan kreatív! =D De nagyon aranyos vagy!
    XoXo

    VálaszTörlés
  7. Szia, ügyes-ügyes ;). 2 dolgot szeretnék kijavítani: elárasztja és nem elárassza (el, ugye felszólító mód, Te pedig kijelentettél :). Az együttlétet pedig egybe írják :). Mindezektől eltekintve nagyon tetszett, ahogy a többi fejezet is. Csak így tovább! Üdv, Panni

    VálaszTörlés
  8. Szia, Panni!
    Köszönöm a javításokat! :D Tényleg nem vagyok ennyire butus, de valamiért nem nagyon figyelek! :S :$ De tényleg köszönöm, hogy szóltál! :D
    XoXo

    VálaszTörlés