2010. november 28., vasárnap

Szünet :(

Sziasztok!
Igazán sajnálom, de tartanom kell egy hosszabb kis szünetecskét!
Mint látjátok nagyon el vagyok maradva a frissekkel, a komikkal és még a díjakkal is... Nem szeretnék senkit megbántani, épp ezért döntöttem el, hogy szünetet tartok. Közben persze írok, és igyekszem mindent bepótolni, amit elhalasztottam! Sajnálom, de szünet lesz a szünetig! :) Azaz a téli szünetben lesz friss! Tényleg sajnálom, és én nem akartam soha ilyet tenni, de ez elkerülhetetlen volt!
Nyugodtan komizhattok addig, válaszolni fogok rá! :D
Köszönöm a megértéseteket! :D
Szeretlek titeket!

3 megjegyzés:

  1. sziia!
    Semmi baj:D a lényeg hogy nem hagyod abba végleg:D
    Köszi hogy szoltál:D
    Pihenj sokat! és tanulj!:D
    a szünetben szavadon foglak és követelni fogom ám a 26.részt!:P:D
    puszi.Wanda.

    VálaszTörlés
  2. Nem mondom hogy örülök a szünetnek, de természetesen nem haragszom:))
    Annak viszont nagyon is tudok örülni hogy folytatni fogod!! Várom a téli szünetet most már még jobban:)) Addig is sok sikert!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a megértéseteket! Tényleg nagyon sokat jelent nekem! Szeretlek titeket! :D <3

    VálaszTörlés