2009. november 25., szerda

New Moon:

Tudom, megbocsájthatatlan, hogy nincsen friss!
Remélem, ezért még nem utáltok. :(
Nagyon köszönöm, hogy lassan 600-nál is többször lett látogatva az oldalam! =) Ez nagyon sokat jelent nekem, és iszonyatosan boldog vagyok tőle.
Ezermillió köszönet! Imádlak titeket!


Gondolom a legtöbb Twilighter már látta a New Moont, ezért is vagyok kíváncsi.
Szeretném tőletek megkérdezni: hogy melyik a kedvenc jelenetetek a filmben?
Kérem azokat, akik eddig még nem írtak komit, azok is írjanak, mert tényleg kíváncsi vagyok.
Előre köszönöm!
xoxo

5 megjegyzés:

  1. Az én kedvenc jeleneteim:
    1, Az, amikor Bella és Edward először csókolóznak. Az nagyon szuper ( bárcsak én lennék Bella helyében) =)Imádni való, ahogyan Robert húzogatja a szemöldökét és a száját! :P
    2, Mikor Bella Edward nyakába ugrik, hogy megakadályozza azt, hogy meglássák a napfényben csillogó bőrét.
    3, Amikor megjelennek a farkasok, hogy megmentsék Bellát Laurenttől.

    VálaszTörlés
  2. Az én kedvenc jeleneteim:
    1,Nekem is a legeslegelső amikor csókolóznak!Az arész nekem felejthetetlen!:DD

    2,Amikor Bella elmegy a rétre és találkozik Laurenttel az baromi jó rész és nagyon jól csinálták meg szerintem!=P

    3,amikor Bella éppen Emilyiék házába megy a furgonnal és a 2farkas fogad a Jake vs. Paul harcban(ez nagyon cui rész szeritem)

    4,amikor félix harcol edwarddal

    pusz:Hahi

    VálaszTörlés
  3. Szia, Hahi!
    Teljesen igazad van! Mindegyik iszonyatosan jó rész!
    3.Azt a részt én is nagyon bírom, mikor Emilyéknél vannak és Embry megszólal: ,,Nyugi, nem harapunk!" és erre Paul: ,, Csak a magad nevében beszélj"( vagy valami ilyesmi) =)
    4.Aztán az tök durva, mikor megreped Edward feje! Jaj, de sok csókot adtam volna rá, hogy szegénykém meggyógyuljon!
    Köszönöm, hogy komiztál.
    Imádlak!

    VálaszTörlés
  4. Huh hát nem is tudom pontosan, hogy mit emeljek ki mert az egészet nagyon szerettem.
    De talán az első az amikor már Edward és Bella Volterrában csókolózik, miután Bella megmenti Edwardot. Aztán mikor Bella megkérdezi Edwardot, hogy te félsz-e erre Edward azt mondja, hogy nem és Jane meg hümmög egyet azt bírtam.Jaj meg mozis jelent mikor mindkét srác arra vár, hogy Bella megfogja valamelyikük kezét. Óóóó és persze mikor a végén Szavazás közben Emmett felkapja Bellát, meg Jasper beszólása, hogy legalább már nem akarja majd megölni minden percben:D:D. És hát a vége mikor Edward megkéri Bella kezét:D:D De itt a végén azért sajnáltam Jacobot:(:)
    Jesszusom most veszem csak észre, hogy mennyit írtam:D:D Bocsika
    Puszi: Netti

    ui.: Bocsi de mostantól nem y-nal írom a nevemet mert van egy író akit szintén így hívnak és nem akarok keveredést. Én csak olvasó vagyok:D
    Tényleg mikor lesz új feji?
    Na jó most már télleg sokat írtam:D:D

    VálaszTörlés
  5. Ezeket a részeket is mind imádom!
    Én is nagyon sajnálom Jacobot!De ez olyan ellentétes: mert én Edwardot imádom( de komolyan: a lényének minden apró részét istenítem)és örülnöm kéne, hogy ismét boldog, de ehelyett meg Jake-et sajnálom. De mondjuk az Eclipse-ben Jake-re és Bellára is mérges vagyok, mert szerintem tökre kicsesznek Edwarddal! És én úgy sajnálom Őt: teljesen átérzem a fájdalmát.
    Köszi a komit.
    Hát igazából nem nagyon tudom, mert még nem tudtam dumálni a bétámmal...
    Nem baj, hogy sokat írtál. Én nagyon örülök neki! =)
    xoxo

    VálaszTörlés